توجه: اطلاعات موجود در این سایت صرفا جنبه آرشیو دارد

سایت بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد
امروز :
یکشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۱

header2 Venus

محکومیت شهادت شیخ نمر

 

al-nemer

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت مظلومانه عالم ربانی و مجاهد سبحانی، آیت الله شیخ نَمر(ره) را به دست عوامل مزدور وهابیت سعودی به عموم مسلمانان جهان و پیروان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت می‌گوییم.

خونی که هرگز خشک نخواهد شد، خونی که هماره جوشان و خروشان سیلی خواهد گردید و بنیان آل سعود مزدور غربی را ویران خواهد ساخت.

عالمی به دیدار پرورگار خویش شتافت که با دست‌های بسته و غریبانه تنها به جرم پیروی از قوانین ربانی و مودّت آل رسول صلوات الله علیهم اجمعین به شهادت رسید.

وهابیت، نپندارد که با اعدام این عالم بزرگوار و مجاهد به آرزوی کثیف خویش در امحای دین الهی خواهد رسید.

آنان یقین بدانند هر ستاره‌ای که از آسمان انسانیت و دین فروبکشند هزاران ستاره دیگر خواهد شکفت و آسمان خدا را نورباران هدایت ربانی خویش خواهند ساخت.

تفکر علامه آیت الله نَمر نمرده است و هرگز نمی‌میرد اندوهش را در پیشگاه الهی به اجر و ثوابی گرانقدر ان‌شاءالله بر شانه‌های غم ‌دیده‌مان هموار خواهیم کرد و راه روشن آن شهید بزرگ سرزمین حجاز را برای همیشه زنده خواهیم داشت.

«شهادت این عالم بزرگوار را به ساحت مقدس حضرت ولی الله الاعظم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار دامت برکاتهم و تمامی پیروان اهل بیت در سراسر جهان تسلیت عرض نموده و این حرکت ددمنشانه را محکوم می نماید و عواقب هولناک این جنایت بزرگ را بر عهدة خاندان کثیف آل سعود می‌داند.»